Save lives: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nurkopedia
Skocz do: nawigacja, szukaj
m (1 wersja)
 
 
Linia 2: Linia 2:
  
 
Partnerami programu są Polska Rada Resuscytacji, [[Safe Water Association]], Stowarzyszenie Joannitów, Związek Harcerstwa Rzeczpospolitej z Harcerskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym, Związek Harcerstwa Polskiego z Harcerską Szkołą Ratownictwa, a także miesięcznik "Med-Info", portal MedicalNet.pl i magazyn dla służb ratujących życie "Na Ratunek".
 
Partnerami programu są Polska Rada Resuscytacji, [[Safe Water Association]], Stowarzyszenie Joannitów, Związek Harcerstwa Rzeczpospolitej z Harcerskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym, Związek Harcerstwa Polskiego z Harcerską Szkołą Ratownictwa, a także miesięcznik "Med-Info", portal MedicalNet.pl i magazyn dla służb ratujących życie "Na Ratunek".
 
+
[[File:plakatSaveLives.png|300px|bezramki|prawo|Plakat promocyjny Save Lives]]
  
 
[[Kategoria: Procedury]]
 
[[Kategoria: Procedury]]

Aktualna wersja na dzień 12:36, 27 gru 2014

Kampania społeczna firmy Philips inicjująca w największych krajach Europy program edukacyjny, którego celem jest propagowanie praktycznej wiedzy pomagającej ratować życie, dzięki przywracaniu prawidłowej akcji serca. Elementem programu jest internetowy portal edukacyjny SaveLives.eu[1], który w polskiej wersji językowej ruszył 28 września 2009 roku.

Partnerami programu są Polska Rada Resuscytacji, Safe Water Association, Stowarzyszenie Joannitów, Związek Harcerstwa Rzeczpospolitej z Harcerskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym, Związek Harcerstwa Polskiego z Harcerską Szkołą Ratownictwa, a także miesięcznik "Med-Info", portal MedicalNet.pl i magazyn dla służb ratujących życie "Na Ratunek".

Plakat promocyjny Save Lives